loading...
مهدی طرح | طراحی بنر و هدر رایگان
مـ♥ــهــدي طــ♥ــ♥ـرح بازدید : 223 شنبه 1395/03/01 نظرات (2)

با سلام خدمت همه کاربران و دوستداران وبسایت مهدی طرح !

وبلاگ داری میخوای بازدیدش بالا بره؟یا سایتی داری که با اینکه براش زحمت کشیدی هنوز بازدید مورد قبولی نداره؟این نرم افزار مثل یک انسان میاد از سایتت بازدید میکنه. در سیستم های رتبه دهی به سایت ها و وبلاگ ها برحسب تعداد بازدید رتبه داده نمیشود بلکه برحسب تعداد IP ورودی به سایت رتبه داده میشود . امروزه روش های زیادی برای سئو کردن سایت(افزایش رتبه) وجود دارد . نرم افزاری که خدمتان معرفی کردم برای بازدید از سایت شما با IP های متفاوت است.این نرم افزار قادر است سایت یا وبلاگ شما در اصل آدرسی که به آن میدهید به گونه ای که شما مشخص می کنید بازدید کند .

 

www.mahditarh.ir

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohammad در تاریخ 1395/03/01 و 18:10 دقیقه ارسال شده است

من یک بار این برنامه رو خریداری کردم و واقعا هم باعث کسب درآمد میشه ولی به مهض اینکه آخرین ورژنش اومد دوباره باید آخرین ورژن رو خریداری نمایید . یعنی مرتبا باید ماهی یک بار خریداری کنیدشما این تضمین رو می کنید که اگر من خریدم آپدیت های بعدی رو به صورت رایگان بفرستید برام؟
پاسخ : سلام دوست عزیز من این برنامه همین امروز رایگان اپدیتشو دانلود کردم نیازی نیست هزینه ای پرداخت کنید بعدشم من برای اینکه اپدیتشو براتون بفرستم نصف هزینه ی خرید ازتون میگرم یعنی 5 هزارتومن ولی شما بدون اینکه من براتون بفرستم میتونید دانلود کنید اپدیتشو رو موفق باشید

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1395/03/01 و 0:30 دقیقه ارسال شده است

سلام نرم افزار با حالیه ولی لینک دانلودش رو که نگذاشتید
پاسخ : سلام
نرم افزارش خیلی خوب و جالبی هستش ولی با عرض پوزش باید خریداری بشه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مهدی طرح | طراحی بنر و هدر رایگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 220
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 126
  • بازدید سال : 2,534
  • بازدید کلی : 184,266
  • کدهای اختصاصی
    ♥چــت بــاکــس♥
    کدستان
    ♥موزیک♥